En doft av sommaren

.
Nu är det så att jag är i desperat behov av vår - plusgrader, fågelkvitter,mjukglass och converse! Överallt hör jag om att våren är på ingång men här i Luleå ligger snön tjock... JAG VILL OCKSÅ HA VÅR! Och allra helst, sommar. Sommaren 2012 kommer bli fantastisk :-) Idag är det visserligen en riktigt grym vinterdag med strålande sol men ändå!
.
Tills vidare får jag nöja mig med att lukta som sommaren, och vilken sommar sedan! Var på Bodyshop och inhandlade lycka på flaska + burk; Body butter & duschcreme med jordgubbsdoft. Luktar sommarvarma jordgubbar all the way, ny favorit ♥

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Det där lät ju bara för smarrigt att få smörja in sig med :)

2012-02-26 @ 20:07:15
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0