Kontraster

.
Om någon missat det så kan jag berätta att jag föredrar ljust och vitt framför mörk inredning. Något jag däremot är ganska trött på är det "helvita". Det blir ju så mycket finare när man blandar lite lagom :-) I helgen var jag & Erik i Gammelstad och passade då på att kika in på mysiga Hjortgården. Väl där såg jag direkt den superfina spegeln från House Doctor som jag suktat efter ett tag. Jag har en ny och rätt logisk "regel" nu som innebär att all inredning som köps ska ha en plats i huset. Inget onödigt som ändå kommer hamna i skåp och förråd... Spegeln ska mest troligen vara i vardagsrummet på ett vitt halvmånebord eller som ovan uppe på linneskåpet ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh så fin! Jag håller med om att svart är snyggt att komplettera vitt med men jag tänker ALDRIG köpa svarta bord etc längre. Minsta lilla dammkorn syns så bordsytor ska vara vita!! :D

2012-02-21 @ 10:09:43
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0