8 years of pure hapiness

.
Idag firar jag och min fantastiska sambo 8 år som par. För 8 år sedan träffade jag av en slump skolans snyggaste kille hemma hos vår gemensamma och numera galet saknade vän Marcus ♥ Jag hade haft en crush på Erik sen jag såg honom för allra första gången men trodde a-l-d-r-i-g att det skulle bli såhär! När vi skulle gå hemåt hade klockan blivit strax efter 12 den 15 februari, natten efter alla hjärtans dag. Av någon anledning var varenda gatulampa släckt hela vägen hem till mig och kanske var det tur. Eftersom vi var lite blyga tittade vi inte på varandra utan höll varandra i handen och tittade upp på stjärnhimlen istället... ;-) Jag fick följe ända fram till dörren och när vi sagt hejdå fick jag - helt oväntat!- en lite fumlig men mysig puss ♥ Sedan dess har världens bästa saga fortsatt i 8 år. Vad mitt liv hade varit utan Erik kan jag inte ens tänka mig. Så otroligt mycket kärlek, lycka, skratt och vänskap gör att jag känner mig som den lyckligaste tjejen på jorden.
.
Erik, min drömprins...
Jag föll pladask när jag såg dig för första gången som 12:åring på "välkommen till högstadiet-disco" ;-)
Nu är jag nästan dubbelt så gammal och känner fortfarande exakt samma känsla av fjärilspirr i kroppen när jag ser dig.
Min allra bästa vän, min soulmate!
Jag vill vara din för alltid för alltid...♥

Kommentarer
Postat av: Erik

Är du'nte go så sej!



Stormälskar dig så dä gör ont i mä!! Puss om två?:) kom hit nu!

2012-02-15 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0