Ewa i Walla

.
Tycker det är himla kul att flera bloggare börjat skriva om fina klädmärket Ewa i Walla vars grundare bor i min hemstad Söderhamn! Sist jag åkte tåg mellan Söderhamn - Arlanda satt jag och läste ett modereportage i Lantliv med massor av Walla-kläder i (finns i nästan varje nummer) och när jag tittade upp satt Ewa mitt emot mig ;-)
.
Väldigt mycket bondromantik och otroligt fina kjolar och klänningar. Min kusin A gifte sig faktiskt i en Ewa i Walla för några år sedan och min andra kusin M var brudtärna i en Walla-klänning hon med - de var vackrast i världen förstås ♥ Och appropå kusiner är jag faktiskt släkt med släkten med Ewa. Min kusin A:s mans syster är tillsammans med Ewas son. Fräsigt... ;-)
.
Något annat fräsigt är att min urduktiga vän Cajsa står för make up på bilderna till Ewa i Wallas nya Spring/Summer2012 kollektion som snart kommer ut. Har fått sett en bild på Facebook och väntar på fler. Kanske unnar mig ett Walla-plagg i sommar när jag äntligen blir Hälsingebo igen :-)
.
Bilder från Autumn/Winter 2011 kollektionen från Ewa i Walla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0