Examenstips!

.
Ett tips till er som tar examen/studenten i år och önskar er en likadan älskling som jag har - en Kitchen Aid - kan jag tipsa om att de just nu säljs för ett kanonpris på Cervera :-)
.
Brukar få lite frågor om jag tycker den funkar bra och om den används eller bara står och samlar damm - mitt svar är: Ja den är bra! Alla bröd- och bulldegar jag knölat ner i min KA har den klarat av med bravur, en grej som skiljer KA från maskiner med starkare motorer är att KA även vispar/knådar/blandar även små satser bra. Något de starkare maskinerna brukar vara sämre på. Perfekt för mig som både vill kunna baka bröd men också småkakor, vispa grädde snabbt o.s.v. Jag använder min KA flera gånger i veckan och eftersom den är så snygg får den alltid stå framme och göra mig glad när jag ser den.
I love my KA ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

De är superbra och dessutom snygga att se på. Fast jag ångrar lite grann att jag inte tog en vit istället för turkos.

2012-05-10 @ 12:13:51
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Men åh vad snyggt med turkos! Jag var riktigt sugen på en mintgrön när jag köpte min men det blev en vit ;-)

2012-05-10 @ 15:38:51
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0