Halv 8 hos mig i Luleå

.
Japp, Halv 8 hos mig kommer att spela in ett avsnitt i Luleå - och jag fick ett erbjudande om att vara med! Hahaha De som känner mig skrattar nog lika mycket som jag nu eftersom jag verkligen är hopplöst dålig på att laga mat. Senast igår brände jag en bearnaisesås som jag skulle värma! Så någon medverkan för mig blir det inte... ;-) En av få rätter jag faktiskt kan laga är den ovan - Pasta och Lax med sås av purjolök & Creme fraiche. Himla gott och t.o.m. jag lyckas :-) Man steker och kryddar laxen, bryner purjon och häller i creme fraiche som får värmas upp. Vill man kan man riva i lite lime. Serveras med t.ex. pasta och ruccola - mums!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hahaha! Det där tyckte jag var roligt! ;P

2011-04-10 @ 19:42:32
Postat av: Anonym

Haha, ställ upp! Du kan använda din charm istället för cooking skills ;)

2011-04-11 @ 20:52:46
Postat av: Elin

Sv: Tror inte charmen kompenserar för klassen på matlagningen tyvärr... ;-)

2011-04-11 @ 23:48:20
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0