Den som spar han har

.
En positiv sak med att ha 4 månader till inflyttningsdatum är att även en student med halvtaskig ekonomi kan spara ihop till saker man vill ha innan det är dags att flytta. Som ni kanske vet är redan gardiner och kuddar inköpta till blivande vardagsrummet och nu även en superfin Star sham från Lexington! ♥ Var tvungen att "provmatcha" med en fin knappkudde och tycker det ser himla fint ut :-) Har jag tur hinner jag spara ihop till ännu en till innan det är dags för inflytt - just nu räckte pengarna till en ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har köpt massor på studentbudget men jag prioriterar alltid inredning före kläder så tja, min garderob är inte så glammig men hemmet är viktigare för mig. :-)

2012-02-03 @ 08:54:09
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Jag är precis likadan! Ibland får jag ett ryck och köper kläder istället men lägger hellre pengarna på inredning :-)

2012-02-08 @ 23:06:20
URL: http://elinhjartaerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0