Kämpa kämpa kämpa

.
Jag är inte död, tvärt om faktiskt!
.
I torsdags tog jag & Erik flyget hem till Hälsingland och hade en underbar långhelg på hemmaplan. Förutom att njuta av det underbara vårvädret med plusgrader och sol gosade vi med nytillskottet Greta, fyndade ett fint halvmånebord, åkte förbi och spanade på finaste-huset-i-världen x antal gånger, fikade med vänner och hann umgås med släkten. Var inte superglad igår när vi landade i -15 grader och inte en gnutta vårkänsla men Luleå made it up for it genom att bjuda på ett hejdundrande norrsken! Jag gillar alla delar av norrland ♥
.
För övrigt börjar vi se ett slut på c-uppsatsen, har vi tur kan det vara över om några veckor! Och om 3 månader smäller det... Är jag sjuksköterska och nybliven villaägare återstår att se. Ett som är säkert är då att inspirationen att blogga kommer höjas markant för min del om de där 3 månaderna, fram tills dess fortsätter jag på sparlåga ;-)

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-03-13 @ 13:11:05
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0